Enviar Management, LLC's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Enviar Management, LLC

3.4

About this business

Location details

6555 Sugarloaf Parkway, Johns Creek, GA, 30097, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
3.4141 reviews
Select a rating
Janvi T.'s profile image
Janvi T. 
5 days ago

Enviar Management CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management PHONE NUMBER +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management PHONE NUMBER +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management PHONE NUMBER +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management PHONE NUMBER +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 3O1 7O71 Enviar Management PHONE NUMBER +1 (805)- 3O1 7O71 

Rajni's profile image
4 months ago

Enviar Management, LLC CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC PHONE NUMBER +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC PHONE NUMBER +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC PHONE NUMBER +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC CUSTOMER SERVICE +1 (805)- 41O 56OO Enviar Management, LLC PHONE NUMBER +1 (805)- 41O 56OO  

Melody J's profile image
Melody J 
a year ago

This company should be out of business based on their lack of appropriate ***************** Businesses that deal with the general public do not succeed without the key components which are professionalism, compassion and morality. I have never dealt with such a poor communicator that had such a lack of professionalism. I benefit of it all is that I don't have to proceed with conducting business with them. I was fortunate to have to deal with them long-term thank God.NOTE: ALL THESE 5 STAR RATINGS ARE FAKE. MAKES SURE TO REVI... read more

Joseph W's profile image
Joseph W 
a year ago

Our AC has not been working on our property for about week. They do not have a reliable number to contact. Everything goes to voice-mail or they haven't established one. We have 2 children living at our residence and there doesn't appear to be ANY urgency to ensure that we are okay. We are experiencing a SERIOUS heatwave and this company thinks that's a JOKE!!!! 

Tina B's profile image
Tina B 
a year ago

All the 5 star reviews are a lie notice they were all wrote the same day. This place buy property in the black community and try and price ***** and treat us like c*** They do not fix anything there is limited parking and an increase in rent every year several places are empty and before long they will all be empty. Fox 5 news has been out her several times trying to get storys because of mold, price gouging, electrical problems its terrible we ******* way over a thousand a month and this is the c*** you get. Shut them down.... read more

Business response:

Please let us know what address you reside in and your contact information. We do not have a tenant on file with your name. What repair concerns do you have that we can address? We go up on rent according to the market and we are below market rates. 

Sherrie w's profile image
Sherrie w 
2 years ago

I have been renting from Enviar Management for 6 years and have moved to 2 different homes. These guys are great and very professional. 

Margaret M's profile image
Margaret M 
2 years ago

Enviar why did i not find you guys earlier?. The house that i had applied for got rented soon as i paid my application fee and did the application. They showed me another house right around the corner and worked with me through the entire process. You entire team is so professional and i love my new home. 

Lisa S's profile image
Lisa S 
2 years ago

I have been renting with enivar management for 10 years now, Excellent customer service. 

Cindy N's profile image
Cindy N 
2 years ago

I rented with ****** management for 6 years, I purchased a new home but i was so sad to leave these guys 

Frequently asked questions about Enviar Management, LLC

How is Enviar Management, LLC rated?

Enviar Management, LLC has a 3.4 star rating with 141 reviews. 

When is Enviar Management, LLC open?

Enviar Management, LLC is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com