This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
246 Sycamore St, Decatur, GA, 30030, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sun | Closed |
DO NOT GO WITH THIS COMPANY. Highly UN-RECOMMEND. I promise, you will regret it if you use this company. I should have listened to the other reviews when we looked into getting yard work. Unprofessional is the first word that comes to mind. The company owner, Candice, will accuse you of not wanting to pay and send you countless emails and texts, but will never pick up the phone like a professional. I first contact Eastside on January 19. I paid the 50% deposit for our work on February 2. Work was mostly completed near th... read more
Business response:
DJ, You paid for a two phase service. I offered to do each phase separately. You opted to do them collectively. You paid a deposit based on the full service which included two phases of work. We were delayed because of the rain and I kept you up to date with any schedule adjustments. We completed your tree and overgrowth service on 2/25/20. The ground was very wet during service and you had 14 trees worth of debris in the front yard. I recommended delaying your lawn service until after the ground was drier and you had the t... read more
DO NOT GO WITH THIS COMPANY. Highly UN-RECOMMEND. I promise, you will regret it if you use this company. I should have listened to the other reviews when we looked into getting yard work. Unprofessional is the first word that comes to mind. The company owner, Candice, will accuse you of not wanting to pay and send you countless emails and texts, but will never pick up the phone like a professional. I first contact Eastside on January 19. I paid the 50% deposit for our work on February 2. Work was mostly complete... read more
Business response:
DJ, You paid for a two phase service. I offered to do each phase separately. You opted to do them collectively. You paid a deposit based on the full service which included two phases of work. We were delayed because of the rain and I kept you up to date with any schedule adjustments. We completed your tree and overgrowth service on 2/25/20. The ground was very wet during service and you had 14 trees worth of debris in the front yard. I recommended delaying your lawn service until after the ground was drier and you had th... read more
DO NOT GO WITH THIS COMPANY. Highly UN-RECOMMEND. I promise, you will regret it if you use this company. I should have listened to the other reviews when we looked into getting yard work. Unprofessional is the first word that comes to mind. The company owner, Candice, will accuse you of not wanting to pay and send you countless emails and texts, but will never pick up the phone like a professional. I first contact Eastside on January 19. I paid the 50% deposit for our work on February 2. Work was mostly complete... read more
Business response:
DJ, You paid for a two phase service. I offered to do each phase separately. You opted to do them collectively. You paid a deposit based on the full service which included two phases of work. We were delayed because of the rain and I kept you up to date with any schedule adjustments. We completed your tree and overgrowth service on 2/25/20. The ground was very wet during service and you had 14 trees worth of debris in the front yard. I recommended delaying your lawn service until after the ground was drier and you had th... read more
Terrible company! 3 out of 4 times when service is scheduled, they don't show up, and don't respond to texts or emails for the next week. They're also extremely passive-aggressive about minor issues that pop up during service. Save your money for another landscaping company.
Spoke with Candace at the company who promised they could both clean and repair gutters. After she gave me the her quote and assured me her company would do a great job, we agreed to move forward. There a deposit due in which I paid, a the balance was due at the completion of work. She later came back and said it would be more because it was worse than she thought. Now here is where I have a problem. She went to look a the gutters and gave me a price for cleaning and repairs so how can the price change? She inspected and qoa... read more
I had lined up Eastside Exteriors to cut and bag my lawn. I had hoped this would be the start of a regular maintenance schedule. They were to arrive between 9:30am - 12:30pm. Those times came and went. I emailed them twice with no response. Finally at 5pm, I received an email (not a phone call, which you would think would be a priority) saying that they had "computer issues" and did I still want them to service my yard. I literally and politely said, "no thanks" and received the following response from Candice W***: "You are... read more
They broke my patio sliding glass door and promised me that they would take care of it strung me along for weeks with excuses and finally stopped answering my texts and emails. I thought they were a good business but I was wrong.
Eastside Exteriors has a 2.4 star rating with 14 reviews.
Eastside Exteriors is open now. It will close at 8:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com