This profile has been claimed by the business owner or representative.
We have over 30 years in the car business, and are serving our neighbors in the Garland community and in the surrounding areas such as Sachse, Wylie, Rowlett, Plano, Richardson, and Mesquite. We are a buy here pay here dealership in Garland and we strive to bring our customers the best hand selected inventory available at a fair down payment.
2660 South Garland Avenue, Garland, TX, 75041, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Dallasauto4less is the best place. I just finished paying my car off. yes, I own it. so happy to say that. there were a couple hard times, but they were understanding and friendly. I can go on about how great dallasauto4less is. I would definitely buy another car. thank you Dallasauto4less.
This business is fraud tricking consumers to pay for unneeded repairs and mid Diagnoising the issue intentionally for more money. Or forcing the consumer out the car. Affecting the credit home etc. I have been without a running car for a month and still making pymts and they have my car. Someone need to stop these people
Business response:
We have been in business for over 10 years, selling over 600 vehicles per year. If we were in the business of "tricking customers" as you say, we would have been out of business a long time ago.We give our customers a Free Labor Warranty. They only pay for parts. So why would we "trick" our customers into unneeded repairs when it would just cost "US" more money? We do not charge for diagnosing. Its Free Of Charge. Why would we force our customers out of their car? I'm sorry, but your entire review makes no sense.
I purchased a vehicle from them about 2 months ago only not to have it any more it was involved in an accident on freeway by a moving truck loosing debris the vehicle was not driveable for three weeks got approved for **** In repair but car place couldn't tell me what was fixed on it other shop it was at told me everything that needed to be done I wanted to compare it but they couldn't give that to me. I said who's to say I drive off lot and something else happens she says just bring it back guess what 3 days later I had to ... read more
Business response:
I guess I'm confused on why you are giving us a 1 star review? You bought your car 5 months ago and have put 10k miles on the car in that short amount of time. You wrecked your car 3 months later. We paid for the $3k repair, only charging you your $250 CPI deductible. Not sure what you mean by "what was fixed"? The damage from the accident was fixed as you saw when you picked up your car. You returned the car 1 week later for transmission issues. The insurance company came out to look at the car and said the computer showed ... read more
The next comment is a lie. They repossessed my car last night and I was 11 days late due to being really sick for 2 weeks that caused me to miss work and pay. I have always paid extra on my car note and was going to make 2 car notes this week as soon as my boss comes back to work and pays me. I did not ignore their texts I responded to every text they sent me. STAY AWAY FROM THIS DEALERSHIP!!!!!!
One star wouldn't do justice. My contract shifted from multiple buyers prior to this company taking over. They state; "We continue having our customer's pay their original balance owed and would never increase any payments based on the verbiage written in our customer's previous contract." This information is incorrect! After filing with The State of Texas Consumer Affairs, DallasAutos4Less over charged me and never played by the rules-which were written in my original contract. Overall, I ended up receiving an overpayment- ... read more
One star wouldn't do justice. My contract shifted from multiple buyers prior to this company taking over. They state; "We continue having our customer's pay their original balance owed and would never increase any payments based on the verbiage written in our customer's previous contract." This information is incorrect! After filing with The State of Texas Consumer Affairs, DallasAutos4Less over charged me and never played by the rules-which were written in my original contract. Overall, I ended up receiving an overpayment- ... read more
Amazing customer service ! The entire staff is awesome. Arturo made sure my repairs we're done in time for my family trip and even allowed me to make payments towards my repairs! They have been very helpful and I can't wait to purchase my next car from them !
This place is amazing! They sold me a great car even though my credit is not very good. I was turned down by 3 banks. They are going to give me free oil changes and only charge me for parts if my car ever has any issues. They told me if i refer 5 people that also buy a car, ALSO, THEY WILL PAY OFF MY CAR IN FULL!!
This place is amazing! They sold me a great car even though my credit is not very good. I was turned down by 3 banks. They are going to give me free oil changes and only charge me for parts if my car ever has any issues. They told me if i refer 5 people that also buy a car, ALSO, THEY WILL PAY OFF MY CAR IN FULL!!
DallasAutos4Less has a 4.4 star rating with 973 reviews.
DallasAutos4Less is closed now. It will open at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com