This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Here at Columbiana Ford, we want to offer you the VIP Customer Experience! Locally-owned and operated, our Columbiana Ford family is eager to make an impact on our local community while making sure each and every customer that walks through our doors takes home a safe and reliable vehicle. Not just for you, but for your family!
14851 South Ave, Columbiana, OH, 44408, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Sun | Closed |
I purchased a 5 months ago been in shop 3 times car been wreck 3 times they never disclose any info all they did was sell me overprice piece junk I will never deal with this bunch again ripoffs and both salesman I dealt with have quit tell u something I won't recommend any one go there terrible now I'm buried with pos and debt sorry bad
Business response:
The ****** was disclosed at time of purchase and the customer wrecked after buying vehicle. The car has a service contract which has taken care of repairs since purchase. We have tried to assist Mrs. ******* in trading out of vehicle and are unable at this point.
Horrible customer service after the sale is final! You want ghosted? Talk to the general manager *** more than 2 times. You want unexpected or surprise costs? Shop here. You want unprofessional conversations? You found the spot. It starts with a good experience as a front then quickly declines if they are in the wrong.
Business response:
I would love to respond to complaint, but there is no name or reason of complaint.
Columbiana Ford Employees are very helpful and friendly. My experience was great. Our Saleswoman was great at listening to what I had in mind. I had to be picky because there was a price range I wanted to stay in. I bought a used vehicle with low miles...I really have never bought a used one before so this will be my first experience . I was very happy that they were very friendly and professional there,
Business response:
Hi *****!Thank you so much for the awesome 5 star review! We're glad that you had a great experience with ****** purchasing your EcoSport at Columbiana Ford, if you need anything from us feel free to reach us at ************.
Excellent selling experience buying our used Lexus from Columbiana Ford. ****** the salesperson helped us and was very knowledgeable and made the buying, trading, and overall purchase very easy and stress free.
Business response:
Hi ****!Thank you so much for the awesome 5 star review! We're glad that you had a great experience at Columbiana Ford, if you need anything from us feel free to reach us at ************.
I bought RAM 2018 from this dealer in 2023 . It was an ok deal considering the inflated used car value. However they failed to provide title and transfer documents within 30 days after the purchase even thou the vehicle was paid in full.I notice the breaks were "spongy" since it was raining, I wasn't sure so I asked the salesman ***** if he can get it checked for me. He came out and said the brakes are in great condition.Well, after about a month I took it to get inspected in PA (didn't drive it much as I I didn't have the a... read more
Business response:
First and foremost, we apologize for any inconveniences we caused on our end and any delay in paperwork. We attempted 3 separate times to get in contact with the notary that you had requested and were unable to do so which caused the delay in getting things signed and transferred.As for your replacement of the brake pads, rotors, E-brake system and brake fluids, we can show that during our multipoint inspection on the vehicle, prior to you purchasing it, that all front and rear brakes passed the inspection and the brake flui... read more
I BOUGHT A 2012 ESCAPE FROM THEM WITH A DEALER 100 DAY WARENTY, I HAD TO REPLACE THE EXHAUST SYSTEM AFTER 2 WEEKS THEN THE FRONT DRIVERS SIDE WINDOW QUIT WORKING. I WAS TOLD THE DEALERSHIP SOLD SO THE NEW OWNERS DID NOT HAVE TO FIX THIS. WHAT A RIP OFF
Horrible service, they misdiagnosed my car not once but twice.
Columbiana Ford has a 4.4 star rating with 697 reviews.
Columbiana Ford is open now. It will close at 6:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com