Bemer Motor Cars's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Bemer Motor Cars

4.3

About this business

Bemer Motor Cars had humble beginnings. All the way back in 1985, we started this business. We saw that too often, those looking to buy high quality pre-owned vehicles get burned by terrible customer service, and a lack of auto service and support. Bemer Motor Cars is not like that. Not only do we provide the car here, but we also provide the auto service, along with some of the greatest customer service that you could ever ask for. We believe in meeting or exceeding expectations at every turn. Now it's your turn to come to ... read more

Location details

9201 Richmond Ave., Houston, TX, 77063, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 4:00 p.m.
SunClosed
4.31,265 reviews
Select a rating
Apostl D. Hill's profile image
Apostl D. Hill 
recommend  Recommended
2 years ago

They do awesome work, if you need anything done to your car, go to Bemer Motor Cars, they will make sure that your care is taken care of 100%. 

John Phillips's profile image
John Phillips 
recommend  Recommended
2 years ago

Very good car selection and after sales service. I liked how the dealership treated each customer with the special services for our others that we didn’t buy from the dealership. I will consider them as a viable place for another car. 

Michael Rene Gonzalez's profile image
Michael Rene Gonzalez 
recommend  Recommended
2 years ago

Quick efficient and was able to do exactly what I needed done to my car very reasonable price nice knowledgeable staff wonderful experience I recommend them to anyone 

Connie Johnson's profile image
Connie Johnson 
recommend  Recommended
4 years ago

Great place to take your car. They work on all cars. Not just BMWs. Took my car to my dealership to get an inspection and was told I needed to get somethings done before getting it which would cost about $1000.00. Went to Bemer cost was one third of that. Owner Mr. Julien is the greatest person to work with. Staff and workers are good too. They are located on Richmond Avenue. 

Business response:

Connie, expert work at affordable prices is what we pride ourselves on here because you deserve nothing less! I'll be sure to pass along your kind words to Mr. Julien and the team. Be in touch anytime we can help. -Ismael, Manager 

Susana Amaya's profile image
Susana Amaya 
4 years ago

They lie and discriminate!!! Worst service ever!!! 

Business response:

We're sorry you were disappointed with your visit, Susana. We never want you to leave us feeling this way, and we hope you'll consider giving us a call to explain more so we can try to make things right. -Ismael, Manager 

Carlos Tellez's profile image
Carlos Tellez 
recommend  Recommended
4 years ago

Great service ! I got my car back running great and they even wash it ! Keep it up ! 

Business response:

Carlos, we're happy we could lend a hand! We appreciate the recommendation, and we'll be here again if you need anything. -Ismael, Manager 

Yolanda Morana's profile image
Yolanda Morana 
recommend  Recommended
4 years ago

Always friendly and do a great job. I have been going here for some years. Never disappointed. 😊 

Business response:

Yolanda, we appreciate the kind words and recommendation! It's wonderful to know you always leave with a great impression, and we look forward to helping out again the next time you need anything. -Ismael, Manager 

John Durfey's profile image
John Durfey 
recommend  Recommended
4 years ago

Great purchase experience with zero pressure and no stress! They offered a fair price and we would definitely recommend Roger! 

Rayshod J. Caldwell's profile image
Rayshod J. Caldwell 
5 years ago

I want to write a great review because I like the staff here they tried to work with my situation on one end and they were friendly but what I can’t understand is how the car that I was looking at was advertised for $12,900 but when sent to the credit company it was $18,000. That’s a huge dealership mark up. So I left with nothing. I just want dealerships to give the actual price of the car so I can decide if I’m actually going to spend the time to travel there. 

Frequently asked questions about Bemer Motor Cars

How is Bemer Motor Cars rated?

Bemer Motor Cars has a 4.3 star rating with 1,265 reviews. 

When is Bemer Motor Cars open?

Bemer Motor Cars is closed now. It will open at 8:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com