Andy Mohr Toyota's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Andy Mohr Toyota

1.7

About this business

View Andy Mohr Toyota: your full-service Toyota dealer in Avon, IN that offers new and used vehicles at competitive prices, auto repair and special financing! Here in Avon, IN we pride ourselves in our customer service, knowledge of the industry, and efficiency in our work. Stop in today and see us! 

Location details

8941 E US Hwy 36, Avon, IN, 46123, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Tue8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Wed8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Thu8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SunClosed
1.723 reviews
Select a rating
Shannon L's profile image
Shannon L 
4 months ago

This place knows how to s**** someone over. I purchased a 2020 **** Explorer ST from them. Everything seemed good other than a check engine light which they agreed to fix. Doesnt seem bad right? After joined forms and ******** pages about the Explorer I found out that its been tuned. The fixed the check engine which was a purge valve. Well its back, I inform them of it and that I want the PCM(computer) returned back to stock. They said the intake and the tune are messing it up and they will not fix it. Nor will they return i... read more

Stephanie S's profile image
Stephanie S 
7 months ago

They will say ANYTHING to get you to buy and they will make promises they won't keep. They will sell you a broken vehicle and try to gaslight you. Just look at their responses here. They clearly don't appreciate their customers. They just trying to get whatever they can getting you. Do not trust anything they tell you. Go anywhere else, literally anywhere but **** ****. 

Raj T's profile image
Raj T 
a year ago

Never buy the toyota electric BZ4X!!! Never buy a car from Andy Mohr Toyota in ******* Please read my experiences before you venture out to buy this car.First the connected services dont work, Toyota **************** does not help and the dealer is arrogant.Dealer thinks its not important and these issues are common and you have to live with it.Second the **** complimentary charging for a year will not work for free. Tried calling multiple times the so called Toyota Brand Engagement and also ****. They say everything is fine... read more

Business response:

<p>With all due respect, ********************, you personally selected this car as your car of choice. You chose to purchase an EV. We helped you with the process and you left extremely happy. You are upset because you have buyer's remorse. You regret purchasing the car. That is perfectly understandable. And while we are empathic that you regret your decision to purchase an EV, we do not feel it is fair for you to take zero accountability for this purchase. We will be happy to help you trade out of this car, but the deal has... read more

Adam F's profile image
Adam F 
a year ago

I have never experienced such unprofessionalism in my life. bought a tacoma and not even a week later the brakes were making a sound.. I take it back they don't know what it is but Can charge me to replace all the brakes.. After I forked out $5000 for a downpayment. I wanted the ******* undercoating done. that was not done when I was told several times that it was. now I'm having to pay an extra $500 out of my pocket to get it done. I had to miss work 2 days and get behind because of these people. **** and ****** were both r... read more

Constance M's profile image
Constance M 
a year ago

I had an appointment with Andy Mohr Toyota (where I purchased my last two vehicles) on 6/20/23 to have my brakes repaired. My appointment was at 9:15am and the car was finished at 1:17pm. They charged me for 7 hours of labor and I was only there for 4 hours. I phoned and spoke to the person/advisor and was told that it was their charge and that I would not get refunded for the extra 3 hours of labor. Labor cost was $818.41 and they didn't even rotate my tires. I told the advisor that I would never buy another car or ever get... read more

camille m's profile image
camille m 
2 years ago

Stay away from *****************. I bought my first car ever here. 2021 Camry. Certified pre-owned. Their selling tactics are shady. Theyll include items you dont need like a car paint and interior package and hope you dont notice. My salesperson even warned me that theyll regularly show cars without letting potential buyers know about the $4000-$5000 increase for the certification until they are about to sign for it!And my CERTIFIED car?3 months later while getting oil changed at a different Toyota dealership I learned it h... read more

Jackee T's profile image
Jackee T 
2 years ago

I filed a complaint with BBB. They closed my file as answered. My complaint was not answered. I purchased a 2017 *** ******** from a **** dealership. The engine went out. I found out in 2018 *************** sent a notice to ALL *** dealerships there is a product improvement campaign **** under a class action settlement. **** dealership didnt do the product improvement on the 2017 *** ******** until May 2020 and sold me the vehicle in June 2020. This vehicle had been in operation for two years without this product improvement... read more

Erin D.'s profile image
Erin D. 
2 years ago

I purchased my Camry Hybrid fun 2014. They now refuse to stop calling offering to 'get me into something new'. I can't return business when you interfere with my family time, work day, etc. don't call people. When I want another new vehicle, I know where to look. 

Susan R's profile image
Susan R 
2 years ago

I got my car from *******************, been taking my vehicle for maintenance there ever since , I trusted ******************* with my car. I went to get an oil change, the person that assisted me told me it wasnt necessary and advise I neeed to get other stuff done I was charge $785.40. Two days later my car was needing an oil change and started mishandling to a point it wasnt safe anymore it was just shaking. I took my car to another shop to get a different opinion and advise everything that has been done to my car, they a... read more

Frequently asked questions about Andy Mohr Toyota

How is Andy Mohr Toyota rated?

Andy Mohr Toyota has a 1.7 star rating with 23 reviews. 

When is Andy Mohr Toyota open?

Andy Mohr Toyota is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com