This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Experience unique, drive-in dining with made-to-order food and more than 1.3 million drink combinations.
1800 S Main St, High Point, NC, 27260, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
this is the worst sonic in the world for rudeness i dont know hwat has seem to happen but in the last 6 months this store has went from being a 5 star store to a o store in my opinion. the rudeness is overwhelming of the store manager. i dont know where she thinks shes all that and has the right to talk to employees and customers this way but she needs to be fired. i wouldnt ever eat out again if i had to go to this place
Terrible! I like Sonic, but will drive far out of my way to avoid this sonic at any and all costs! Expect to wait for a LEAST 20 minutes, for a drink add food and it gets worse. Have serious problems keeping orders right. Rude. Slow. Low sanitation grade, at one point had a B. Horrible!
Could only stomach 1-2 the burger the meat was crunchy like it had over cooked and the bun was stale and hard. Very disappointed because it’s my fast food place or it was
I ordered cheese sticks and there's literally no cheese in them they're just hollow breading very overcooked. the hot dogs were absolutely disgusting and my burger was cold. never going back here
Business response:
We're sorry to hear you had a negative experience with one of our locations. If you would like to escalate your feedback to the franchise owner, our team is happy to file a report. We encourage you to give us a call at 1-888-257-8100 or visit http://bit.ly/1EOeLMc whenever you have time.
Josh was absolutely awesome last night even though he was having a bad night he was smiling through it and laughing ! Kudos to him in this crazy world for laughing and making things better
Business response:
We're so happy to hear about your experience, Karen. Thanks for sharing!
have ice cream they are always out of ice cream
Business response:
Hi Carol, we are sorry to disappoint you and appreciate you letting us know.
first of all if you are asked to use the app then if items are not available you should not be charged. Secondly if I am told the food would be substituted for another item then it should be honored, I waited over 30 minutes with ice in my car melting to be ignored on the intercom and then told can not substitute or replace an item because it is 3rd party. this location will be my last time visiting and no I will not recommend they are notorious for messing up your order and for being slow, this was before the pandemic occur... read more
My 3pc Chicken Tenders meal looked like I paid $7.00 for someone's leftover box...
Horrible service! One time no tea. One time can’t open the door for customers. Another time the radio was so loud you couldn’t hear yourself think. Sit outside today for them to tell us we have to order thru drive thru. What’s the point of being open?! You never have anything and the service sucks.
Sonic Drive-In has a 3.3 star rating with 1,634 reviews.
Sonic Drive-In is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com