This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Sage Creek Apartments in Kennewick, WA offers pet-friendly and spacious 1 & 2 bedroom apartments and townhomes with convenient access to the Tri-Cities area!
4302 W Hood Ave, Kennewick, WA, 99336, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
Tue | 8:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
Wed | 8:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
Thu | 8:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
Fri | 8:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Great Experience The experience was great. Better and more professional than other places I went to. Yasleidy (the manager) was very polite and professional and treated me with respect and made me feel at ease as this is my first time renting and new to the process. 10/10 would recommend.
Business response:
Hey User, Thanks so much for taking the time to share your positive experience! It's feedback like yours that reminds us why we do what we do. We're always happy to assist so don't hesitate to reach out to us if you need anything. See you soon!
Price gouging After we moved out, they charged us 1600 for easily cleanable things. Not to mention they shut off the water whenever they want, the apartment was already terrible when we moved in, and the management is unreliable and frequently unavailable. If your apartment isn't spotless when you leave, they will overcharge you for the littlest things. DO NOT MOVE IN HERE!
Business response:
Hello Ryan, Thank you for your honest feedback. We pride ourselves on maintaining the highest quality standards for our customers, but we didn't measure up. Customer happiness is important to us, and we hope you will give us another chance in the future. Respectfully, Sage Creek Apartments.
Verified Renter Love living here! It’s quiet, the neighbors are friendly. The manager Yasleidy is easy to communicate with, and very friendly. Maintenance issues get handled quickly as well! I have lived here with my kids for 2 years, and we have enjoyed being here!
Business response:
Dear User, Thanks for choosing us and leaving such a great review! It's great to know that we were able to provide you with the highest levels of service. We look forward to providing you with more great experiences in the near future. We're here for you anytime!
Verified Renter Place is peaceful and quiet throughout the day so a noise complaint would sound strange around here, great location since winco is down the street next to a gas station
Business response:
Anonymous, thanks for your feedback! We at Sage Creek always enjoy hearing from residents, and we appreciate your thoughtful comments. We enjoy serving our residents, and your kind words made our team's day particularly rewarding. We hope you have a wonderful day.
Verified Renter Love the overall community. Sad I didnt get to use the pool due to pandemic but it looked cool
Business response:
Thank you again for taking the time to let us know how we did. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Sage Creek has a 3.5 star rating with 70 reviews.
Sage Creek is closed now. It will open at 8:30 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com