Miamisburg Auto Sales's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Miamisburg Auto Sales

4.2

About this business

Location details

811 S Main St, Miamisburg, OH, 45342, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 p.m. to 8:30 p.m.
Tue12:00 p.m. to 8:30 p.m.
Wed12:00 p.m. to 8:30 p.m.
Thu12:00 p.m. to 8:30 p.m.
Fri12:00 p.m. to 8:00 p.m.
Sat12:00 p.m. to 8:00 p.m.
SunClosed
4.2133 reviews
Select a rating
Mike Brunett's profile image
Mike Brunett 
recommend  Recommended
4 years ago

Family owned with good solid values. Stopped in to look at a vehicle and was very impressed with how friendly they were. Would recommend this dealership to anyone and will certainly be back myself when the time calls for it. 

Business response:

Thanks for the review, we appreciate that Mike! It was great talking to you today, and awesome I'm glad to hear that. We will be happy to help you when the time is ready for you to make a purchase. Have a great day! 

Jay Smith's profile image
Jay Smith 
5 years ago

Every truck there is junk and priced ATLEAST 1500 over KBB value 

Zayne Sizemore's profile image
Zayne Sizemore 
recommend  Recommended
5 years ago

Just got a 1993 Silverado off them. Awesome guys to deal with!! Honest dealers are few and far between and these guys are top notch for a small family owned lot! 

Daniel Cox's profile image
Daniel Cox 
6 years ago

Vehicles are below par and if critique them on an open forum when potential customers ask about them they attack you online. Horrible customer service. Avoid at all costs. 

Murdoc J.'s profile image
Murdoc J. 
6 years ago

If I could post pictures of our conversation, I would. Everything seems sketchy about these people. All of my questions were answered with “I think” “maybe” and “it doesn’t appear to be”. This dealer is completely incompetent and clueless about their inventory and won’t even run a carfax due to “irregularities”. But they will offer a cheap, untrustworthy, off-brand carfax that doesn’t show anything at all.  

Cheryl S.'s profile image
Cheryl S. 
7 years ago

My husband had found a truck that he liked at this establishment on a Saturday. He was told that they do not provide the service of in-house financing so he would have to obtain it on his own. That Monday morning my husband had spoken with the owner several times and the owner had been contacted by the bank several times as well and they were finalizing up the paperwork to finish the sale. The owner had sold the truck that Monday night to another party!!! The bank, my husband, and myself had attempted contacting the owner se... read more

Cheryl S.'s profile image
Cheryl S. 
7 years ago

My husband had found a truck that he liked at this establishment on a Saturday. He was told that they do not provide the service of in-house financing so he would have to obtain it on his own. That Monday morning my husband had spoken with the owner several times and the owner had been contacted by the bank several times as well and they were finalizing up the paperwork to finish the sale. The owner had sold the truck that Monday night to another party!!! The bank, my husband, and myself had attempted contacting the owner se... read more

Business response:

After 30 years of buying cars I to have been frustrated with bad timing while buying cars. Although this frustrating let's keep the facts straight. As you said we showed the vehicle Saturday and as you stated you called today "Wednesday" wanting this truck. Our policy is we do not take deposits or hold cars and dealers that do don't hold cars for several days. Our policy is also to never respond in a defamatory way to any feedback we receive. Even if we are called names or accused of lying. We would like to limit feedback ... read more

Cheryl Strunk's profile image
Cheryl Strunk 
7 years ago

Sat.saw truck Mon.went got $(not avail.in house)Bank&ourselves were in constant contact w/this place&was finishing ppwrk,called Tues.said hadn't heard so sold truck Mon.PM I hve proof not true.#liars 

evit's profile image
7 years ago

Dell was very helpful, friendly and professional. Will highly recommend him. 

Frequently asked questions about Miamisburg Auto Sales

How is Miamisburg Auto Sales rated?

Miamisburg Auto Sales has a 4.2 star rating with 133 reviews. 

When is Miamisburg Auto Sales open?

Miamisburg Auto Sales is open now. It will close at 8:30 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com