This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Closed
2200 Hwy 13 W, Burnsville, MN, 55337, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Has to be one of the worst customer services I have experienced so far in my life. Was outsourced to this company through Lowes. I had to initiate any type of conversation to get this project moving it seemed. This was the first huge purchase for my wife and I at our house and the project manager was...not great. Have a question about an update on your slab/layout because its been multiple weeks and no one has gotten ahold of you? Email.......no response. Call the number........no call back. Rinse and repeat. 10 weeks into t... read more
They are so cheap, they will use random pieces of wood from the truck to hold up your sink. or put a ton of shims together and screw them under your sink to keep it up. jimmy rigging thats what you expect paying that much right? Ha
Business response:
Hi Mike, We're really sorry with your dissatisfaction. We have looked for you in our system and cannot find your file using your name. Please send us a private message and let us know what the name on the order is so that we can assess the installation pictures and make a plan on how to address the concerns that you have. Alternatively, you can call us at 952-767-1818 to discuss your concerns and one of our project managers or regional sales managers will be happy to work with you regarding your concern. Thank you.
Would give them o stars if I could.Purchased a $400,000.00 home from M&I homes who used Inspiration as their vendor,We were promised a choice of two slabs to choose from,never happened,arrived at dark warehouse was shown One slab,told us this was ours,that was it.Slab is covered on every inch,not a slight imperfection,with a dirty looking film..Inspiration says it is the unique property of that granite.Do we really look stupid? Everyone who enters our home asks us “What is all over your island?” Inspiration refuses to do any... read more
Had a terrible experience with countertop design and installation in January of this year. The design consult with Brittany was wonderful, and I was happy with the selection and price point and was really looking forward to the rest of the experience. However, everything from then on was a disaster. The first attempt they made to do the install was at the end of January - but the countertop that came was nothing like the countertop we had discussed/drawings I had provided in terms of corners/cuts/etc. Their "laser measuring"... read more
We ordered our countertops from Cabinets to Go and had Inspiration Design Center install them. Very professional crew. Enrique made sure I was happy with job. Cleaned up before they left and took all of the garbage. Looks so beautiful!!
This company is extremely incompetent! Lowe's needs to wise up and not use them as their subcontractors anymore. Four times we get called that starts with "I'm Sorry, bad new". We ended up having to cancel our counter-tops because of their incompetents...
Awful experience. Staff could care less about customers and their experience. Slow process and they made many obvious mistakes. Took weeks to get them to fix the mistake which were easily avoidable. If you want a quality job that is done correctly the firm time I would suggest going elsewhere. Don’t believe me? Just ask around. Their reputation speaks for itself.
Inspiration Design Center installed granite countertops in our home and they were not sealed. We called and they sent someone out to seal them. I also sealed them myself several times right after that, but unfortunately not having the product sealed appropriately from the beginning and at the factory caused them to leave permanent dark oily looking marks that should not have been there all throughout our ‘new’ granite counters. Our ‘new’ countertops did not look new at all in our brand new home as a result and it was embarra... read more
I would give this negative stars if i could. I've wasted an unbelievable amount of time with the nonsense IDC provides. I scheduled 2 appointments online, and no one ever showed up or followed up for either regardless of the automated email confirmation of the appointment that i have. I reached out again, and finally got a response from Cassidy. Getting a hold of her on the phone was ALWAYS a challenge - they make you go through the front desk - not direct lines ever given... Continue Reading
IDC Countertops has a 3.5 star rating with 189 reviews.
IDC Countertops is closed now. It will open at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com