Bigelow Rentals's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Bigelow Rentals

2.3

About this business

This company offers apartment rental services. 

Location details

1216 North Buchanan Street, Green Bay, WI, 54303, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 1:00 p.m.
SunClosed
2.3245 reviews
Select a rating
Mr N.'s profile image
a year ago

DANGER DANGER DANGER WARNING WARNING WARNING Do not rent from kelli Bigelow she is an evil rude person WARNING WARNING WARNING she tried to steal 1100.00 dollars from me but her plan didnt work as I had proof of payments kelli Bigelow is a snake and she should be ashamed the way she speaks to people and learn to treat people as equal Its hard to get them to come out and fix things around the house Ive even seen a picture of someone who caught a mouse she do not return phone calls She hired a murder who killed someon... read more

Mary B's profile image
Mary B 
2 years ago

Upon move out, I was charged $1456 to replaced carpets that were over 10 years old. I replied and asked for proof of when the carpets were put in as well as proof that the carpets were actually replaced. One day later I received a revised statement showing that I now only owe $300 for "kilzing of all flooring throughout". So they lied! In addition, I had several instances of verbal aggression from the property manager and maintenance person. I had a front door camera that caught a few of these on camera. Throughout the 5.5 y... read more

Business response:

Dear ****,Thank you for your comments regarding your charges during your move out. I did review your file and as you stated we did revise your original charges, as an error was made. It was discovered that your carpets were due for replacement so the replacement fees were removed. We apologize for the error but I am glad to see the correction was made and the charges were reduced accordingly. We sincerely apologize for any service issues you experienced with our staff. We will be reviewing your comments with our property man... read more

Caroline K.'s profile image
Caroline K. 
2 years ago

i received a letter terminating my lease for no reason at all. the letter had NO REASON. i have absolutely never been late on rent. i work from home and keep this place absolutely clean. if i had maintenance issues i let them know. i called to see why they were making me and my kids leave and the office said she didnt see any reasons on file and the owner doesnt need a reason. so, with the housing market the way it is today, kicking a single mother and her 2 children out unexpectedly with NO REASON is disgusting. Clearly it ... read more

Ann M S.'s profile image
Ann M S. 
3 years ago

Had a problem and called office. Kim answered and walked me through the problem on the phone. She was kind and helpful. I love my apartment. Been here 4 years and it's all been good. Thanks Kim. You are the best. 

Business response:

Thank you *** and you are very welcome. Thank you for the kind words, Bigelow appreciates the acknowledgement of our hard work. :) Merry Christmas and Happy Holidays to you 

Ann M S.'s profile image
Ann M S. 
3 years ago

Had a problem and called office. Kim answered and walked me through the problem on the phone. She was kind and helpful. I love my apartment. Been here 4 years and it's all been good. Thanks Kim. You are the best.<br /> <br /> <br /> 

Business response:

Thank you *** and you are very welcome. Thank you for the kind words, Bigelow appreciates the acknowledgement of our hard work. :) Merry Christmas and Happy Holidays to you 

Tabitha N.'s profile image
Tabitha N. 
3 years ago

***** at Bigelow Rentals should be ashamed for being discriminative and extremely vague and rude when she chooses not to rent to you. Especially when you applied and previous rental history, income and credit is the same as a male recipient applying. My ex fianc and I applied to the same exact place. He was approved I was denied however our previous landlord was not contacted for me nor was my employer. When asked denial reason she was short and rude and told me I need to mail a letter and a pre stamped envelope so they coul... read more

Molly D's profile image
Molly D 
3 years ago

I don’t even know where to being with Bigelow but I will warn you all. DO NOT RENT!!! These are poorly maintained properties that look nice enough but will fall apart constantly. Maintenance is stretched thin and very non-responsive. Beware that they will enter your apartment without the legal 12 hours notice! The only time this is acceptable is in an emergency! There has been two instances of this occurring so cover your back, give Bigelow a written notice that it will not be tolerated, and file a police report! Bigelow act... read more

carla m.'s profile image
carla m. 
4 years ago

Horrible Horrible Place!!! 

miss l.'s profile image
miss l. 
4 years ago

My girlfriend just had a baby, we been living on Conesta drive for a while now and it's the worst experience. They are very money hungry but refuse to fix anything. I put so much money in their dryer it's ridiculous. Their maintenance guy doesn't know how to fix anything but swear that it's fixed. Do your research before moving here. Every thing broken and the office people are lazy. 

Frequently asked questions about Bigelow Rentals

How is Bigelow Rentals rated?

Bigelow Rentals has a 2.3 star rating with 245 reviews. 

When is Bigelow Rentals open?

Bigelow Rentals is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com