This profile has not been claimed by the business owner or representative.
to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Frontgate Outlet, 8939 Union Centre Blvd, Pisgah, OH, 45069, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 12:00 p.m. to 6:00 p.m. |
Avoid this company—terrible customer service and unresolved issues. We ordered several chairs and tables, but two chairs arrived broken and two were the wrong color. We have contacted the company multiple times by both phone and email just asking for replacements. It has been over a month now; we have official UPS proof that the incorrect/damaged items were returned, yet we have received neither our replacement chairs nor a refund.
I ordered Barry the skeleton for $99 and am shocked that the quality is so poor. I think they may have sent me a return as the parts were scattered in the bottom of the box and one eye doesn't light. I have always been pleased at the high level of quality in the past, but if this is the current level of quality i won't be purchasing anything again.
I went online after receiving a text for free shipping to use my $25 thank you from Grandon Road. When I put an item in that was on sale and went to make payment it took the sale price off and charged me the full price. I called Grandin Road/front gate, Spoke to the manager and told me I could not combine a gift receipt along with free shipping. He says it says it in the fine print on the card of which it did not say it only says not redeemable for cash, not transferable, and certificate cannot be replaced if lost or stolen.... read more
The Snow Fox finish of our Beau Recliner starting wearing off only few years after purchasing. Now after just another year the finish on the arms is almost completely gone and the back is showing wear too. Very poor quality for such an expensive product. And response from GR very disappointing
Grandin Road has a 2.6 star rating with 103 reviews.
Grandin Road is open now. It will close at 8:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com