Birdeye Logo White 2020
Watch Demo

GOLO, LLC

Claim this profile

This business is unclaimed. Owners who claim this profile can update information, boost SEO, and more.

Claim this business for free
3.4
256 reviews
|Weight Loss Centers|Christiana, DE 19702

630 Churchmans Road, Ste 104, Christiana, DE 19702

(800) 730-4656

https://www.golo.com/

Open now:9:00 am - 7:00 pm

Google

Suggest edits
Top Wellness in your area
5.0
(115) · Weight Loss Centers

708 Dekalb Pike

(610) 239-8888
5.0
(14) · Weight Loss Centers

2207 Columbia Ave

(717) 397-7718
5.0
(58) · Weight Loss Centers

107 Sycamore Springs Ln

(610) 518-5253
4.9
(43) · Wellness

Liberty Place

(717) 942-1439
4.9
(251) · Weight Loss Centers

407 E Churchville Rd

(410) 638-5525
4.7
(3) · Wellness

500 Old Forge Ln #502

(484) 732-8043
About

Specialties GOLO is a new, natural approach to weight loss that attacks one of the root causes of obesity: Insulin Resistance. This condition not only causes you to store fat, but it also makes it harder for you to lose fat. That's why the GOLO project was developed, now 5 years in the making, with independent studies conducted throughout the world. The 90 Day Rescue Plan is proven to help restore your body's balance, and break the cycle of Insulin Resistance. It includes three all-natural supplements (FDA-approved ingredients) that help speed the process and heal the body's metabolism, and convert stored fat to energy. GOLO's proprietary Metabolic Fuel Matrix shows you which foods to eat to

Suggest edits
BIRDEYE FOR BUSINESSES
Birdeye For Business

This profile is powered by Birdeye. Over 70,000 businesses use Birdeye everyday to get more reviews and manage all customer feedback. Birdeye helps millions of local businesses to be found online with all their reviews and accurate business information. Learn more about Birdeye

3.4
256 reviews
5147
  
44
  
32
  
210
  
193
  
Sort By:
Recommended
Serena S. review for GOLO, LLC
Serena S. on BBB

3 months ago

02/08/2022, 13:10 PM
I started my GOLO Journey on 1/3/2022. As of 2/4/2022, I have released 19 pounds. I am totally blown away! I am learning to read labels and eat “clean”, developing habits which will benefit me long into the future. The only ill effect that I experienced was a headache, as my body adjusted to not having sugar. The recipes are easy to follow, and my Husband is enjoying the meals I’m preparing, as much as I am. The Support of the GOLO Team Leaders in outstanding. They answer questions in a timely manner and have offered encouragement every step so far. I am excited about where I’m going!
Michelle H review for GOLO, LLC
Michelle H on BBB

3 months ago

02/05/2022, 12:46 PM
The product did nothing for my weight loss. I have insulin resistance and that is supposed to be what golo addresses. I asked for a refund and was denied. Not a stand up company. Don’t buy from them!!
Business Response:

GOLO is proud to offer a 60 day money back guarantee that is limited to one return per customer, per product. Our records indicate that your first order was placed on 4/8/21 and a full refund was issued on 5/11/21. You placed another order on 12/12/21 and requested a return on 12/28/21. You were advised that we were unable to issue you a return authorization because you had already been issued a refund for the same product. If you have additional questions, feel free to send an email to help@golo.com. Thanks! Eden. C Director of Customer Service

Respond to negative reviews
Angela A review for GOLO, LLC
Angela A on BBB

4 months ago

01/30/2022, 07:46 AM
Horrible and bad customer service. The product did not work and getting my money back did not happen.
Business Response:

I am sorry to hear that GOLO did not work out for you. We are proud to offer a 60-day money back guarantee. Our records indicate that you ordered on 7/3/2021 and called us to return on 8/24/2021. We sent the return authorization to you via email immediately after the phone call on 8/24. We don’t have any other correspondence from you via phone or email regarding your return, and as of today, 2/1/22, we have not received the return to provide you a refund. If you have any questions about this, please email me at help@golo.com Jamie, GOLO Life Coach, CPC

Respond to negative reviews
Featured content
How do I keep track of my reviews On Google?

How do I keep track of my reviews On Google?

How do I keep track of my reviews On Google?
A Simple Guide to Manage Google Reviews

A Simple Guide to Manage Google Reviews

A Simple Guide to Manage Google Reviews
Cynthia W review for GOLO, LLC
Cynthia W on BBB

4 months ago

01/29/2022, 07:04 AM
This is an excellent product that actually works. I started the program in September of 2021. My blood sugar is now in normal range and I have released 60 pounds with minimal cravings. The support is fantastic!
Margaret S review for GOLO, LLC
Margaret S on BBB

4 months ago

01/25/2022, 04:47 AM
I used GOLO for three months. I not only didn’t lose weight, I gained 5 pounds. The only benefit I found was it curbed my appetite for sweets. Glad it worked for many people but it did nothing for me.
Brigette E review for GOLO, LLC
Brigette E on BBB

4 months ago

01/20/2022, 05:24 AM
I had allergic reaction on first order. I placed the 2nd order before that happened. Once that happened I was not able to finish the first order and unable to use the second order at all. Golo has refused to refund my 2nd order, yet they received and accepted the return. I have filed a complaint and requested PayPal chargeback the full amount.
Business Response:

I’m sorry to hear that our product didn’t work for you. However, GOLO has not refused the return. You have been refunded in full and were sent an email notification explaining the situation. Under normal circumstances reorders are not accepted for return, as stated in our return policy. So that is why you were originally advised that a refund was not possible. Once the refund was escalated to me, I was able to review the information and issue the refund. Now that your situation has been rectified, we would be grateful if you would remove this review so as not to concern others who might benefit from our program into thinking we don’t stand behind our product or policies. Again, we’re sorry that GOLO didn’t work out for you and wish you well in your weight loss journey in the future! Sincerely, Eden C. Director of Customer Service 800-730-4656

Respond to negative reviews
Rebecca P review for GOLO, LLC
Rebecca P on BBB

4 months ago

01/14/2022, 12:31 PM
I started Golo not really knowing what to expect. Well one year in 100 pounds gone and down 6 pants sizes I love golo!!!! No counting points or carbs. For me it was learning the food groups proteins carbs etc..then learning what filled me. You don't have to eat what you don't like. I loved getting creative with planning meals. It is work cause it is a lifestyle change but we'll worth it. You get out of it what you out into it. Golo is my new lifestyle!!
Business Response:

Hi Rebecca!! Wow! We are so tickled that you have lost 100 lb. and are down 6 pant sizes! That is truly amazing!! We love knowing that not only have you lost weight, but you have created a healthy new life! Thank you for sharing this!! Jamie, GOLO Life Coach, CPC

Tonya S review for GOLO, LLC
Tonya S on BBB

4 months ago

01/13/2022, 08:58 AM
I have struggled for two years with different diets only to lose the same ten pounds over and over. With GOLO, I have moved past the ten pounds and am now down 32 pounds. So far, I am down two pants sizes and everyone tells me that I have a glow now! I feel fantastic! GOLO isn't just another fad diet, it is a lifestyle. Utterly amazing and I couldn't be happier!
Business Response:

HI Tonya! We are so happy that you are glowing!!! Down 32 lb. and 2 pant sizes is so exciting! We love hearing that you have created a new lifestyle and feel fantastic! Than you for sharing this with us! Jamie, GOLO Life Coach, CPC

Judy G review for GOLO, LLC
Judy G on BBB

4 months ago

01/12/2022, 14:10 PM
In the past I have been on Weight Watchers, Nutrisystem and now GOLO. I lost weight on all the programs, but I have to say that the thing I like about GOLO in deference to the others is that the food is good, clean and preservative-free. My husband and I have been on it for about eight months now. There have been good days and bad days. But the one thing we both always do is KEEP GOING. Even if there is a cheat involved. And one thing we do is take our Release with EVERY MEAL, no matter if it is GOLO-approved or not. My husband lost 45 pounds and I have lost 37 and God-willing, within the next week, I will, for the first time in about 30 years, I will be UNDER 200 pounds. That would not have happened without the GOLO program. And both of us want to thank our daughter Shelley, who convinced us to start GOLO last year. I suggest that anyone who is wondering should give it a shot. It's healthy; the food is delicious and it WORKS!
Business Response:

Hi Judy!! Congratulations to you and your husband! Wow! You are both doing amazing! We are so excited to hear that you are losing weight and creating a healthy new lifestyle together! Thank you for sharing your story! We can't wait to hear about your continued success! Jamie, GOLO Life Coach, CPC

Footer Banner 2021
Get more reviews. Get more customers.

Get more reviews from your customers with Birdeye. Dominate search results. Beat local competitors. Grow your business. Easy, done.