Gold Elements Spa's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Gold Elements Spa

3.4

About this business

Specialties Gold Elements Spa elevates the spa experience to a new, luxurious level offering luxurious facials and salt room therapy. Our new spa is a relaxing daytime getaway and incorporates the finest elements of world class spas. Our experienced professionals will treat you to the best service and the most innovative products for anti-aging. The cornerstone of Gold Element is our signature skin care line that incorporates gold leaf micro particles with intense anti-aging qualities. Formulated with the latest technologica... read more

Location details

433 Opry Mills Dr, Nashville, TN, 37214, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 7:00 p.m.
3.462 reviews
Select a rating
Kristi M's profile image
Kristi M 
3 years ago

Not to sound like an echo to the other complaints about this company...but they are rude, aggressive, and wildly predatory. It's insane this type of harassment is legal and there's nothing that can be done about it other than leaving online reviews. Whenever I get pulled into these after all the manipulation and coercion I feel exhausted and violated. I'm forced into either buying something I don't want to be left alone or leveling down to being a rude and awful person myself. Not much different than a coerced assault in my ... read more

Lucy B's profile image
Lucy B 
5 years ago

Awful, just awful business practice. Bullied, rushed, promise this promise that. I currently have $3500 + worth of creams, toners, eye cream etc. I will be contacting someone at a higher level, then my credit card company. They can fight it out. Packing it up and shipping it back! Salesperson, who's name I won't list; suggested to open every box, as manufacturing had a leaking issue. If that was the case; they would replace. !! Thank goodness my husband was witness to all of this, or it would be a "he said she said". Bought ... read more

Business response:

Hello Lucy, We have searched our records and were unable to see any contact from you in regards to a purchase or of any other nature. However, we understand that you have already chosen to handle your issues with a third party involvement moving forward. 

Bullied i's profile image
Bullied i 
5 years ago

I was at the Nashville Opry Mills Mall on 6/26/19. I walked by a Kiosk and a male salesman was instantly in my face to take a free sample. I could not get away from him. He then was pushing eye crème for me to try. I finally bought what he was pushing. It turned out to be $657. He then told me I needed to go to the spa just around the corner to meet the specialist who is only in twice a year. The specialist could REMOVE my surgical scar from thyroidectomy. Once we got to the spa, I was met by Toni. He was the specialist. He ... read more

Elizabeth T's profile image
Elizabeth T 
5 years ago

I was at Opry Mills on Friday, May 24, 2019 when I was stopped by Giovani at the Gold Elements kiosk. Usually I am much better about passing by these salespeople, but I was tired and my guard was down. The sales tactics used were effective, but pressuring. He was a very good actor. The price for these products was reduced from $600 each down to $300 each because it was the company's 5th anniversary. But then, because I said I just couldn't afford that, he said because there was such an amazing difference in my skin, he would... read more

PG's profile image
6 years ago

This company doesn't even rate on the chart! They are a scam because they lie about how to use the product and they lie during the aggressive sales presentation. If you buy the product, you then get home as I did only to find out that what they said about using it only once a week isn't true either. The box clearly recommends daily. Yet they sell you on the product lasting for two years! When you don't continue to buy under their very high pressure, their savvy and sweet personality turns rude and disrespectful. Any company ... read more

Business response:

Dear Pam, We provide each customer with detailed instructions that are unique to their needs and in regards to the items you purchased. Most of our items do not have instructions listed on them for this reason. We do not have a one size fits all instructions as each person needs are unique. Each customer as yourself has a choice to purchase or to not purchase items as we do not nor can we force any customer to make a purchase. Each customer does so at their own free will. Our location has a clear no refund policy because on... read more

Jennifer J's profile image
Jennifer J 
6 years ago

I like the under eye product and they came way down from original price; however, I was then told to go to Gold Space for free facial from a lady that, supposedly, works with famous people. She was high pressure and then very rude when I declined to buy their program. 11.1.18 

Roberta K.'s profile image
Roberta K. 
6 years ago

Do not use this store. They rush you through products and tell you everything is 50%off for birthday sale. You ask about price and they keep putting you off. They do mini facials but you're not sure what they are putting on your face. One lady told me that the thermal mask was actually working the facial muscles. Then they start throwing stuff in a bag, take your card and before you know it you've spent 8,000. Later, my face was burning so I took it back. Same day and they told me I couldn't get my money back I had to exchan... read more

Sue J.'s profile image
Sue J. 
7 years ago

Beware of this store. Questionable sales tactics and a serious no return policy. Bought facial products and broke out in a rash the next day. Store provided no assistance except referring to national customer service line. Waited over 45 minutes on hold to be rudely told they would do nothing. A lower rating than one star is appropriate 

Frequently asked questions about Gold Elements Spa

How is Gold Elements Spa rated?

Gold Elements Spa has a 3.4 star rating with 62 reviews. 

When is Gold Elements Spa open?

Gold Elements Spa is open now. It will close at 9:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com