BirdEye Logo
Own this business?
Own this business?
Cancel
You might be interested in a similar business with higher ratings:
Ross Dress for Less
4.3

buzini sports

4.4
102 reviews
Sporting Goods
 4262 Lakeland Dr, Flowood, MS 39232US

Write a review

Rating Error
Review Error
(601) 398-1311

Write a review

All reviews summary

4.4
102 reviews
578
  
411
  
3 
  
25
  
18
  
  • 100 reviews4.5
  • 1 review5.0
  • 1 review1.0
5on BirdEye, Jun 10, 2018
“Best Damn Unis anywhere! Buzini is IT here in Seattle!” Great customer service and great products. more »
5on Facebook, Mar 30, 2018
My husband Jeff has had Chris in Grenada make our boys baseball jerseys for the last 6 years(ages 9-14)! Not only are we extremely satisfied with end results but our players & parents love them as well! Always get tons of compliments at tournaments too! more »
5on Facebook, Mar 30, 2018
First time doing business with Buzini and it was a pleasure from start to finish. They set realistic expectations and delivered on them. The uniforms look sharp. I highly recommend this company. more »
5on Facebook, Feb 14, 2018
Great dealing with Chris Collins in Grenada. If you want a quality product, give him a call. I told him what I was thinking about for a jersey, and he made it an awesome reality. No complaints here!!! more »
5on Facebook, Sep 08, 2017
Excellent job designing and expediting our team uniforms! Great customer service and high quality product. more »
Business Response:
Thank you so much! It was our pleasure!
5on Facebook, Jul 03, 2017
The guys at Buzini created us the best looking uniforms in the league! Players, parents, and even players and coaches from other teams talked about how good our uniforms looked. A great bunch of guys to work with!!! more »
5on Facebook, Jun 30, 2017
Had to get Jerseys on somewhat of short notice. Placed order with chris. He emailed once or twice weekly to keep me updated, and we had our jerseys within a months time. The kids were as excited as we've seen them in a long time. They are great looking jerseys on top of that. more »
Business Response:
Thanks for the order... they turned out awesome
5on Facebook, Jun 13, 2017
We all love the new indoor soccer jerseys!! Thank you so much!! more »
Business Response:
Thank you for letting us be a part of your lives!!! Have a wonderful season!!!!
5on Facebook, Jun 13, 2017
The jerseys for our U8 indoor soccer team look great!! Thank you TJ for making the Strikers look good on the field!! more »
Business Response:
So very welcome!!! Truly our pleasure.
5on Facebook, Jun 13, 2017
Love our jerseys! THANK YOU so much!! Our boys look great on the feild. more »
Business Response:
So glad to be a part of their sporting lives!!! Thank you for the opportunity!!!
5on Facebook, Jun 01, 2017
Ordered custom sublimated jerseys for my 8u baseball team...Mike made sure everything was in order and kept in touch with me every step of the way...the end result were some great looking uniforms and 10 very happy and excited kids...I highly recommend working with these guys and I look forward to ordering more from them...thanks more »
Business Response:
You guys did it right and we appreciated the experience. We look forward to serving you in the future! Thank you again! Good luck!
5on Facebook, Jun 01, 2017
Very easy to work with. Great customer service! more »
Business Response:
Thank you! It was truly our pleasure.
5on Facebook, May 19, 2017
I ordered team shirts on a Wednesday, and they delivered them to my house on Thursday night! TJay took time to show us how the shirts were made and gave many different options so that we were satisfied. The boys on our team were so excited to get their jerseys! Thanks again! more »
Business Response:
Truly our pleasure to work with the Warriors!!! Thank you for the review!!!
5on Facebook, Mar 19, 2017
Great guys. Great gear. Satisfied. more »
5on Facebook, Mar 13, 2017
more »
5on Facebook, Feb 22, 2017
more »
5on Facebook, Feb 16, 2017
At our school we play over 60 basketball games per year and we need uniforms that will withstand the wear and tear of games and being washed. These uniforms have held up and they are great. The players love the way they feel and they are very light. We will be getting all of our uniforms for all our sports from Buzini. more »
Business Response:
Love em bro!
4on Facebook, Feb 09, 2017
more »
5on Facebook, Oct 10, 2016
They made our jersey experience better than anyone that we ever used!...it felt good to go to a tournament with the best looking jerseys there... it may be a mind thing but in my opinion if you look good you play good...and Mike and the Buzini staff definitely had us looking good..oh..we even had creases in our jerseys like they ironed them..LOL...GREAT COMPANY more »
5on Facebook, Oct 10, 2016
No doubt the best on the market, and these guys are great to work with I would 100% use them for all uniform or printing needs!!! more »
5on Facebook, Sep 30, 2016
They did the jerseys for Pearl Youth Football League and I have to say they were the best ones we have ever had. The quality of work is the best!! I ordered a drifit shirt like my sons jersey and it was done in a day and it looked great! more »
5on Facebook, Sep 24, 2016
Fantastic to work with! Had our uniforms sooner than I thought possible. The design was creative and impression. Great quality! more »
5on Facebook, Sep 23, 2016
Great company who sells great products. Highly recommend them! more »
1on Facebook, Aug 15, 2016
Don't trust a word Mike says. Once they get your $$$$, they know they have you and don't care if they do the right thing or not. They have had 6 weeks to, as Mike said, "Make it right" and choose to do nothing but blow me off!
We made it clear we were introducing the boys to tournament baseball and that we would only be playing in two tournaments. He promised we would have our hats & uniforms in time. I clearly asked if he was sure we could get them on 2 1/2 weeks notice. He said, "It should not be a problem." Guess what? It was a problem. The jerseys did not make it in in time, so we had to play in our partial sub under shirts. When the hats did not make it it, he offered no help at all.We looked like the Bad News Bears wearing random hats in our first of TWO tournaments.
He promised everything would be in before the next AND FINAL tournament. Guess what? No jerseys again. I had to go by and get the hats out of their mailbox on Friday afternoon on the way to our Friday night game. To say the parents were frustrated would be a drastic understatement! They all asked ME for their money back and a few said they would go down there personally to handle the situation. I told Mike we just needed to cancel the game jerseys and get a refund for them. He said, "Let me talk to TJ and see what we can do." For reference, that was June 24th. Today is August 14th, and still nothing but blowing me off.
We ended up deciding to play one more tournament. Mike was
"talking" like they were going to do something to make it right and I told him we decided to play in one final tournament. He called me on Thursday afternoon before we played on Thursday night to nonchalantly tell me our jerseys were in. I told him we did not want the, we just needed a refund. He gave me a sob story about how the jerseys were for the kids & that they (Buzini) could not do anything with them. I told him I was sorry but the parents had spoken. He said then just come get the jerseys and I assure you WE WILL MAKE IT RIGHT. Boy was that a lapse in judgement.
After calling a couple of times a week at least six weeks and getting the run around, I decided to post a review hear so that all who interact with Buzini will do so at their own risk. Be careful Atlanta, they have no integrity and are not MEN OF THEIR WORDS. All they are after is your $$$$.
more »
Business Response:
I wish this had been resolved to be amicable... You have been offered a discount on a future order, but as I STATED WHEN YOU ORDERED... You wanted a 4 week process in 2... It took 3. If you had selected another item, there would be no post, but you had to have the 2 button... I can not give a refund when my employees and my company did their job to perfection. We are not refunding when the item received is the item ordered... There were no defects... I was STANDING THERE when you were told of the obstacles and the odds of delivery, but now you change your story... I am sorry you are not happy, but again, I can not issue a refund when we did our job. Have a wonderful day and I wish you the very best. - TJay Busin. Post Script - I also ask, when did you receive your hats? The other items you ordered from us? The ones we said there would be no issue... Were they late? No, they were not... That is because they were within the constraints of our time frames... As well as the 2 weeks it took to actually place the order, yet no responsibility is assumed there...
5on Facebook, Jun 07, 2016
Great customer service and made sure our uniforms were finished on time, every time!!!!
Mike Graves always takes care of us
more »
Page 1 of 5
Own this business?
or
See BirdEye in action.
  • Scan Business
    See how you appear everywhere online -- across top sites and against competitors
  • Free Trial
    Take control of your business. Give it a try for free!

Contact

Edit
4262 Lakeland Dr, Flowood, MS 39232
Sporting Goods
Today 9:00 am - 5:00 pm

About

Edit
Founded in 2006, we are the premier choice for your custom sports uniform needs.more »
BirdEye Logo
Things you should know
about BirdEye
BirdEye was founded in 2012 to help businesses manage online reputation and customer experience

BirdEye works with 40,000+ clients, from SMBs to large enterprises

With BirdEye, you can monitor real-time customer feedback from 250+ sites and social channels

Generate new authentic reviews with real-time automated feedback requests from BirdEye

BirdEye gives you access to insights from your competitors’ customer feedback

The BirdEye mobile app allows on-the-go customer experience management

Get BirdEye’s free demo on how you can manage customer engagement and online-reputation.