Birdeye Logo White 2020
Watch Demo

Babette's Furniture

Claim this profile

This business is unclaimed. Owners who claim this profile can update information, boost SEO, and more.

Claim this business for free
4.5
212 reviews
|Furniture Stores|Silver Lake, FL 34788

8534 Us Highway 441, Silver Lake, FL 34788

(352) 728-5600

https://www.babettesonline.com/

Open now:10:00 am - 6:00 pm
Suggest edits
Top Retail in your area
5.0
(125) · Furniture Stores

3939 N John Young Pkwy # 100

(407) 294-4141
5.0
(10) · Retail

3290 W 1st St

(407) 708-5635
5.0
(2) · Retail

1907 N Orange Ave

(407) 896-1818
5.0
(1) · Furniture Stores

12800 W Colonial Dr

(407) 654-6933
5.0
(69) · Furniture Stores

538 N. Bumby Ave

(407) 339-5077
5.0
(1) · Furniture Stores

2515 Shader Rd Suite 8

(407) 438-6466
About

We specialize in Beautiful Furniture at a fair price. With 55,000 square feet of showroom and representing over 50 furniture manufacturers, we have every style, finish, fabric, and accessory you can think of. We pride ourselves on a friendly-relaxed environment with unsurpassed customer service. Family owned and operated since 1988. Bedrooms Dining Rooms Living Rooms Home Office Entertainment Upholstery Leather Motion Furniture Free In-Home Design Consultations Experienced Decorators One on One Designing Room Planning Financing Options Custom Orders Available 1,000's of Fabrics & Frames to choose from Large Selection of Beautiful Gifts & Accessories

Suggest edits
BIRDEYE FOR BUSINESSES
Birdeye For Business

This profile is powered by Birdeye. Over 70,000 businesses use Birdeye everyday to get more reviews and manage all customer feedback. Birdeye helps millions of local businesses to be found online with all their reviews and accurate business information. Learn more about Birdeye

4.5
212 reviews
5132
  
413
  
33
  
22
  
114
  
48 reviews have no rating
Sort By:
Recommended
Al K. review for Babette's Furniture
Al K. on BirdEye

4 months ago

01/30/2022, 10:46 AM
Carlin and Derrick delivered my furniture order on 1/22/22 and did a fantastic job unloading the sofa and love seat and putting it exactly where I wanted it in my living room. You are fortunate to have two employees who are as conscientious and dedicated as Carlin and Derrick. Al Kilts 9084 Laurel Ridge Drive Mount Dora
Sandra M. review for Babette's Furniture
Sandra M. on BirdEye

4 months ago

01/14/2022, 10:12 AM
We had to wait 8 months for our chairs which is not unusual in these times, but they were perfect and our sales person Ivis Osorio kept us up to date on their status. I must also mention and thank our delivery men Arnold and Dee. They were incredible, friendly, efficient and absolutely delightful.
Jamie N. review for Babette's Furniture
Jamie N. on BirdEye

6 months ago

12/04/2021, 09:12 AM
mike and robert delivered my item.....very nice and professional. babettes is a fabulous store...i love the personal attention i feel like i get when shopping....quality everything!!
Featured content
3 Ways Online Reputation Management Can Help You with Google Reviews

3 Ways Online Reputation Management Can Help You with Google Reviews

3 Ways Online Reputation Management Can Help You with Google Reviews
How a mass text service can help real estate agents (with templates)

How a mass text service can help real estate agents (with templates)

How a mass text service can help real estate agents (with templates)
Greg Donewar review for Babette's Furniture
Greg Donewar on Facebook

a year ago

12/06/2020, 08:44 AM
Greg Donewar review for Babette's Furniture
Greg Donewar on Facebook

a year ago

12/06/2020, 01:34 AM
Ideal shopping if you want to point to a catalog photo and hand over your credit card for a household of cookie-cutter furniture. If you’re looking for designer advice to create a unique, personalized living space this is not the place.
Donna Anderson review for Babette's Furniture
Donna Anderson on Facebook

2 years ago

11/14/2020, 14:30 PM
Poor service. Just got my money back. Buyer beware! Sat all day waiting on delivery that never came. They offered me the floor model for the same price. Ridiculous. I’ll get my furniture elsewhere from now on.
Blair Hursh review for Babette's Furniture
Blair Hursh on Facebook

2 years ago

08/11/2020, 07:08 AM
We recently purchased a suite of furniture from Babette’s and found the entire experience to be exceptional. Our sales representative, Mary Kim, was very knowledgeable and helpful,listening carefully to what we were saying and trying to achieve. Once the furniture arrived and was set up in our home, we had a question about the loveseat. We called the service department and Bruce came to our home to check it out within a few days. Bruce was professional, courteous and spot on with his assessment. He made a minor adjustment and we were very happy. All in all, our total experience with this company was A+. We were impressed with the coordination of service and the high quality products and staff. Thank you! Great job!! Blair & Mary Jane Hursh The Villages
Jeanne Bowen review for Babette's Furniture
Jeanne Bowen on Facebook

2 years ago

08/01/2020, 06:40 AM
I have an entire room of Babette’s furniture and accessories , including bedding ! It is my Tommy Bahama room ! You can feel the ocean breezes when you enter the room ! Everything is top quality !
Business Response:

Jeanne Bowen We would love to see a picture if you want to share!

Wayne K review for Babette's Furniture
Wayne K on BBB

2 years ago

07/01/2020, 09:10 AM
This is a terrible review of the worst furniture store purchased item for 12 homes we have lived in during more than 50 years in multiple states. Two and 1/2 years ago we purchased a large bonded leather recliner sofa product for a new house in The Villages near Babette's Leesburg, FL store. We are two people weighing 150 lbs. and 130 lbs. and, due to extensive travel, we have occupied the house and used this product for watching TV in many evenings for about 18 months. In less than 15 months, the product started evaporating...it began showing evidence of significant cracking and erosion of the material. We contacted the store and were asked to send them pictures...they did not want to spend the time to come to the house in our MAJOR market area and see it themselves. We sent about 1/2 dozen pictures and were subsequently informed they would do nothing further as it was 'normal wear and tear' and beyond their limited warranty period. Frankly, we were appalled at this reaction considering the importance of The Villages market to their store. Considering how shoddy this product has performed, it is incomprehensible to us that they even sell this product and we have filed a similar review with their Facebook reference. We will not be visiting any of this company's stores in the future and will do everything we can to get this review known to other area residents so they either take their business elsewhere and avoid these stores and their personnel, or at least avoid purchasing any similarly poor products there.
Business Response:

It has been 1 year since we have received a complaint from Mr. ****** and this sofa was purchased in July of 2015. The only complaint we received was in July of 2019 which is 4 years from purchase, not 15 or 18 months of use. The sofa has a 1 year warranty on the fabric, which is a polyurethane not bonded leather. We did originally ask for photographs to avoid charging the customer for an out of warranty inspection. After reviewing the images, it was determined that the breakdown of materials was likely due to either humidity in the home from a/c underuse due to extensive travel or possibly due to a chemical reaction from a cleaning agent or some other body cream/lotion/sunscreen/medication reaction. At 4 years, it is impossible to determine exactly what is causing the issue, but it certainly is not covered under warranty. We requested information from the manufacturer in 2019 on replacement materials to offer a solution to repair the merchandise, but the fabric is not available from the mill any longer. While we always strive to satisfy our customers, this review is not consistent with the actual service level provided and the timeframes we are truly dealing with.

Respond to negative reviews
Footer Banner 2021
Get more reviews. Get more customers.

Get more reviews from your customers with Birdeye. Dominate search results. Beat local competitors. Grow your business. Easy, done.